Välkommen till min nya blogg!

Hej! Detta är min helt nya blogg som är en reaktion på de rödgrönas egen blogg www.rodgron.se. Det sägs att valet kommer att avgöras på internet och jag vill på detta sätt vara med och påverka vem som får bli statsminister i höst. Och vad beträffar Socialdemokraterna,Vänsterpartiet och Miljöpartiet så vill jag överhuvudtaget aldrig mer se en regering bestående av Socialdemokrater i samarbete med Vänsterpartister och Miljöpartister. De har under de år de bara samarbetade ställt till alldeles tillräckligt! I mitt fall förstörde de mina möjligheter till arbete vilket fick bägaren att rinna över. Läs inlägget på bloggen och begrunda...

Eftersom nu Socialdemokraterna vill vinna ett nytt val och som om det inte räckte skall Vänsterpartiet och Miljöpartiet få sitta i regeringen till råga på allt!  Så Vill jag om möjligt göra mig påmind om att det finns människor i detta land som man tvingat ut i arbetslöshet fast man påstår att om man vinner valet så skall människor få jobb. Detta är en lögn som iallafall jag inte går på. Men om jag också kan få tillräckligt många väljare att förstå hur oärliga de rödgröna är så blir det förhoppningsvis ingen valseger för deras del. Och först när de blivit medvetna om vad de gjort så har jag fått upprättelse.

Vill du som väljare hjälpa mig och alla de tusentals andra som slagits ut från arbetsmarknaden tack vare de rödgrönas samarbete så skall du inte rösta på Socialdemokraterna,Vänsterpartiet eller Miljöpartiet. Det spelar ingen roll vad de kommer med för vallöften så lurar de dig som väljare tills de vunnit valet. Det enda de tänker på är sig själva och sin egen höga lön. Om de gör dig utan jobb genom ett politiskt beslut skiter de i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0